J#1: Vai ir iespējams abonēt izdevumu uz citu adresi, nevis uz to, kuru esmu norādījis reģistrējoties?


A: Jā - pie izdevuma abonēšanas Jums tiks dota iespēja norādīt saņēmēja adresi.


J#2: Vai ir iespējams saglabāt groza saturu, lai es nākamajā autorizācijas reizē varu turpināt likt izdevumus grozā?


A: Nē, groza saturu nav iespējams saglabāt.


J#3: Esmu aizmirsi savu paroli, kā man rīkoties?


A: Lai nomainītu aizmirsto paroli, lietojiet izvēlni - "Esmu aizmirsis paroli ...".


J#4: Reģistrācijā uzrakstu savu e-pasta adresi(xxxx@xxx.xx.lv). Sistēma atbild “Kā lietotājvārds jāuzrāda korekta e-pasta adrese!”. Ko mēs rakstām nepareizi?


A: Ja e-pasta servera sistēmas DNS ieraksti nav pareizi reģistrēti, tad abonēšanas sistēma uzskatīs, ka norādīta nepareiza e-pasta adrese. Vienīgais ieteikums ir - lietojiet citu e-pasta adresi (vienkāršiem vārdiem sakot, ar citu tekstu aiz @ zīmes, bet nevis pirms).


J#5: Kā var abonēt preses izdevumus ar atlaidēm?


A: Abonēšanas sistēmā preses izdevumiem netiek piemērotas atlaides.


J#6: Reģistrējoties es norādīju nepareizus datus. Vai tos ir iespējams izlabot?


A: To var izlabot sadaļā "Mani dati".


J#7: Manu izvēlēto laikrakstu sistēma piedāvā abonēt tikai uz 12 mēnešiem ... Kapēc tā?


A: Ja izdevējs ir noteicis, ka izdevumu iespējams abonēt tikai 12 mēnešiem, tad to varēs abonēt tikai tiem pašiem 12 mēnešiem. Latvijas Pasts to nenosaka.

 

J#8: Es ierakstīju komentāros savu problēmu, bet ar mani neviens nesazinās ...


A: Pirms rakstīt komentārus, autorizējaties sistēmā - tikai tādā veidā mēs varam redzēt, kurš lietotājs ir sūdzējies par problēmām ar sistēmas lietošanu un tam atzvanīt un palīdzēt tās atrisināt. Protams, ātrāk un ērtāk ir zvanīt uz Informatīvo tālruni, kurš uzrādīts sadaļā "Kontakti".